Polityka zwrotów

Dziękujemy za zakup. Mamy nadzieję, że jesteś zadowolony z zakupu. Jednakże, jeśli nie jesteś w pełni zadowolony z zakupu z powodu niedotrzymania warunków umowy, możesz go zwrócić. Poniżej znajduje się więcej informacji na temat naszej polityki zwrotów.

PROCEDURA ZWROTU

Wszystkie zwroty muszą mieć datę stempla pocztowego w ciągu czternastu (14) dni od daty zakupu. Wszystkie zwracane produkty muszą być nowe i nieużywane, z dołączonymi oryginalnymi metkami i etykietami.

Aby zwrócić przedmiot, należy wysłać wiadomość e-mail do działu obsługi klienta na adres [email protected] w celu uzyskania numeru RMA (Return Merchandise Authorization). Po otrzymaniu numeru RMA należy umieścić przedmiot w bezpiecznym, oryginalnym opakowaniu i wysłać go na adres wskazany przez nasz zespół pomocy technicznej.

Należy pamiętać, że będziesz odpowiedzialny za wszystkie koszty wysyłki zwrotnej. Zdecydowanie zalecamy korzystanie z metody śledzenia przesyłki zwrotnej.

WYJĄTKI

Następujące produkty nie podlegają zwrotowi lub wymianie:

  • Przedmioty, które zostały już otwarte i użyte
  • Pozycje, które nie mają widocznych wad.

W przypadku wadliwych lub uszkodzonych produktów, prosimy o kontakt z nami pod poniższym numerem obsługi klienta w celu uzgodnienia zwrotu lub wymiany.

PYTANIA

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki zwrotów, skontaktuj się z nami pod adresem
[email protected]